Strony

niedziela, 15 grudnia 2013

Nowo przybyli


Melody Happymiau*PL
Na tą dziewczynkę czekałam baaaaardzo długo.
Do końca nie miałam pewności czy będzie moja.
Na początku zachwycił mnie rodowód tej panny, jeszcze zanim się urodziła. Ma w nim najlepsze linie na świecie. Doskonałych przodków z najlepszych amerykańskich i rosyjskich hodowli.
Taka linia była moim marzeniem.
Jestem bardzo wdzięczna Sylwii Szymaniak za zaufanie jakim mnie obdarzyła.
Mela jest najłagodniejszym i najspokojniejszym devonkiem jakiego znam. Czuła i delikatna. Kocha wszystkich i wszyscy kochają Melę.
Jednak na początku nie zapowiadała się na taką damę.
Kiedy przyjechałam do hodowli żeby obejrzeć małą, z kojca wybiegła jako pierwsza. Rozbrykana i przebojowa.Taki herszt bandy. Pomyślałam sobie że to może był całkiem spory problem taki charakterny kociak. Przywódcą mojej bandy jest przecież Bela i ona łatwo władzy nie odda.
Jednak Melcia bardzo ładnie wpasowała się w nasze stado i nie ma, jak dotąd, zapędów przywódczych.






















































































--------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz